Publikované: 24.06.2014

Chcem zrušiť účet, ale teraz nemôžem

Aby som sa nevenoval len politike, chcem sa podeliť o zaujímavú skúsenosť. Som klientom Poštovej banky a chcel som si dnes zrušiť účet. Prišiel som do pobočky a bolo mi oznámené, že skôr ako zrušíme účet, je predtým potrebné zrušiť platobnú kartu. Platobná karta má zhodou okolností platnosť do 31.7.2014, čiže v mesiaci júl mi bude vystavená nová. Aj preto som utekal ešte do konca mesiaca jún, aby sa nová karta ani nevystavila.

Nepríjemným prekvapením bolo to, čo mi v pobočke povedali a to, že sa  karta momentálne nemôže zrušiť, pretože ich systém už takúto požiadavku nedokáže prijať. Dôvodom je, že mi idú vystaviť novú kartu, ktorú však dostanem niekedy až v polovici júla, čiže o nejaké 3 týždne. Pričom platnosť tej starej je ako som spomínal do konca júla. Ja som bol v pobočke v mesiaci jún teda 23.6.2014.

Absurdné teda na tom celom je to, že ja tú novú kartu nepotrebujem a idú mi ju zbytočne vystaviť, pretože účet chcem úplne zrušiť aj s kartou, ale tú starú kartu zrušiť neviem, lebo mi idú vystaviť novú. Samozrejme za vystavenie novej karty si budú pýtať poplatok.

Neviem teda či je to nejaký bežný postup a či sú na takéto veci zvyknutí všetci klienti, avšak príde mi to ako postavené na hlavu. Keď som sa nad tým zamyslel, teraz vlastne cca 21 dní budem čakať na to, aby som dostal novú kartu, ktorú hneď pôjdem zrušiť a až 15 dní na to budem môcť zrušiť účet. To je cca 36 dní.

Klientom Poštovej banky som od roku 2001 pokiaľ sa dobre pamätám. Takúto “rozlúčku” so mnou, ako verným klientom som si však nepredstavoval. A to ešte bude “sranda”, pretože na tom účte mám aktuálne 0,91 € a banka si ešte bude pýtať peniaze za vystavenie novej karty a samozrejme aj za vedenie účtu.

Na záver sa teda chcem banke poďakovať za to, (ako ich heslo hovorí Postaráme sa) že sa naozaj “postarali”.

  • SlabéVýborné (+4 skóre, 4 hlasov)
    Loading ... Loading ...
  • pošli na vybrali.sme.sk
  • Zdielať

Ďalšie články autora:

2 Komentárov

Komentárov 1 - 2 z 2Na začiatok« PredchádzajúciNasledujúci »Na koniec
  1. Katarína Kellnerová

    O skúsenostiach v slovenskej sporiteľni píšem tu: http://prorok.blog.pravda.sk/2014/06/23/ulozit-peniaze-do-banky-nikdy/ … a o poštovej banke tiež počuť všeličo, je dôležité pri zakladaní účtu si urobiť prieskum trhu a pýtať sa na detaily, lenže predpisy sa môžu kedykoľvek zmeniť a potom je klient naozaj nemilo prekvapený “starostlivosťou oň”. 

    1. Roman Szilagyi

      Samozrejme by som spomenul aj viac vecí, ktoré mi vadili pri tejto banke, ale toto je čerešnička.

  2. Zdenek Janecek

    zmluvy, kde muze Vseobecne podminky menit jen jedna strane je cista smejdovina. Co tak povolit jen ty zmluvy, kde budou mit stejna prava obe strany ?? Kde mame Ficove ISTOTY?

Komentárov 1 - 2 z 2Na začiatok« PredchádzajúciNasledujúci »Na koniec
Login

Ešte nemáte svoj účet?