Publikované: 12.10.2012

Lacná kozmetika verzus drahá

Viete čo si treba všímať pri kúpe krému či iného kozmetického prípravku, ak chcete mať kvalitný produkt za dobrú cenu?

Vzorky

V prvom rade je dôležité prípravok pred kúpou vyskúšať. Vypýtajte si vzorku prípadne si nechajte poradiť od kamarátky a vyskúšajte prípravok priamo na pleti, nie na ruke! Vyhnete sa tak kúpe mačky vo vreci.

Cena, kvalita a dlhotrvácnosť

Základ je analýza ceny.  Dôležité je spočítať si celkovú sumu daného produktu a obdobie, za ktoré ho dokážete spotrebovať.  Ak zaplatíte za krém 5-10 eur čo je síce lacnejšia varianta pravdepodobnosť spotreby tohto prípravku je zhruba mesiac.  Ak si ho kupujete pravidelne,  za 6 mesiacov zaplatíte 35-60 eur. Ak si kúpite krém za 35 eur jednorázovo, zaručí vám pokoj na pol roka, pretože značkové produkty sú koncentrované čo svedčí o ich kvalite a dlhotrvácnosti. Ak sa zamyslíte, prídete na to,  že za kvalitu zaplatíte oveľa menej! Čiže to,  že je suma nízka ešte neznamená, že ušetríte.

Pocit na pleti

Kvalitná kozmetika zanecháva na pleti ľahký a svieži pocit aj po viacerých vrstvách krémov či sér naraz.  Prípravok, ktorý ste si zakúpila vďaka skvelej cene no neskôr  vám náhodou  nesadne a  skončí v koši vám moc peňazí neušetril. Dokonca väčšina krémov z drogérie nie je hypoalergénna na čo môže citlivá pleť zareagovať červenými lišajmi na pleti čím sa produkt stane nepoužiteľným. Vyššia cena vačšinou garantuje vyššiu kvalitu a dlhotrvácnosť.

Množstvo

Treba sledovať nielen gramáž! Ak musíte z prípravku vybrať vačšie množstvo krému, aby ste ho naniesli na celú pleť znamená, že daný produkt nie je koncentrát iba predrazená zmiešanina viacerých neúčinných zložiek. Tak isto to svečí o tom, že daný krém vám dlhšie ako mesiac pri pravidelnom používaní nevydrží.

 

 

Reklama

Ak je na daný prípravok spustená reklamná kampaň, ktorá stojí niekoľko miliónov je možné, že viac platíte za jeho popularitu ako kvalitu.

Obal

Je obal recyklovaný? Alebo, platíte viac za krásnu krabičku?
Ak je sklenená, môže to znamenať, že krém či sérum obsahuje veľa vitamínov a daná fľaštička ich má uchovať v čerstvosti. Nemíňajte však priveľa peňazí za krém v sklenenej fľaštičke ak nemá pumpičku. Ak sa do nej dostane vzduch vitamíny sa automaticky začnú vyparovať, kedže na vzduchu oxidujú. Koncentrované séra kupujte iba v sklenenej fľaštičke. Sú to tie najúčinejšie prípravky s čerstvými vitamínmi a najviac viditeľným účinkom, preto za ne zaplatíte aj viac penazí, avšak oprávnene.

Značka

Ak ste milovníčkami zverat overte si, či daný prípravok nie je testovaný na zvieratách a či náhodou nepodporujete ich týranie. Niektoré značky investujú do vývoja a výskumov tiež nemalé peniaze, avšak testujú na ľuďoch dobrovoľníkoch. Zoznam týchto značiek nájdete aj na http://www.facebook.com/ReaMakeUp.

 

 

 

 

Zdroje fotografií

http://globalastrologyblog.blogspot.sk

http://dragonartz.wordpress.com

http://www.dreamstime.com

 

  • SlabéVýborné (+6 skóre, 8 hlasov)
    Loading ... Loading ...
  • pošli na vybrali.sme.sk
  • Zdielať

Ďalšie články autora:

1

Komentárov 1 - 1 z 1Na začiatok« PredchádzajúciNasledujúci »Na koniec
  1. Keby krémy a kozmetické koncerny spnili všetko to, čo nasľubujú, väčšina z nás by sme boli krásne, stále mladé a priam by sme žiarili. Každá žena si však môže urobiť pozemskú radosť tým, že si našetrí na super účinný drahý krém a pohľadmi do zrkadla bude hľadať svoj krajší odraz, ktorý jej zabezpečí v prvom rade zrkadlo a potom by mal krém. Hovorí sa keď niečomu veríme a chceme, aby sa to splnilo, splní sa, placebo efekt má mohutné chápadlá. Poznám zopár žien, ktoré celý život používali Marínu krém a pleť majú ako herečky. Do kozmetiky treba určite investovať, ale očakávať na staré kolená omladnutie a krásu by bolo zbytočným sklamaním. Zastávam názor že krása vychádza z vnútra. Ja osobne používam prírodnú kozmetiku a investúvam nemalé peniaze do dekoratívnej kozmetiky…lebo tá lacná dekoratívka je riziko vyzerať lacno…

Komentárov 1 - 1 z 1Na začiatok« PredchádzajúciNasledujúci »Na koniec
Login

Ešte nemáte svoj účet?