Publikované: 21.07.2022

Od partokracie v kombinácii s oligarchokraciou k médiokracii a vláde mimovládneho sektora

Presnejšie, tridsať ročná cesta od vlády jednej strany k stavu vecí demokracie dnes: Parlamentná demokracia je demokracia osebe, kde už platí, že opozícia nemá šancu, je opozíciou len pre seba, bez štatútu s vládou spolupracujúcej konštruktívnej opozície, lebo Fico, Pellegrini a “fašisti”. Vládna koalícia je osobitný parlament, rozdelený na koalíciu Matovičovcov a ich opozíciu (Sulík s pasívnym zo strany na stranu kymácajúcim sa krutihlavom Kollárom). Za ľudí je už dávno “mimoparlamentná” strana. Ich spoločný menovateľ nie je záujem Slovenska a jeho občanov ale EGO a zdesenie z návratu Fica a spol. na ktorom intenzívne pracujú. 

Výdobytky demokracie si spravidla vládna koalícia s parlamentnou väčšinou užíva sama a vytvára obraz komprimátu jednej programovo a hodnotovo zmiešanej politickej strany, presnejšie, jej súčastí (OľaNO sú tri v jednom). Ibaže vnútro koaličné konflikty spomaľujú vládnutie, jeho výstupy na konci dňa sú iné, než ráno. Heger/Matovičova koaličná vláda sníva o zrušení inštitútu parlamentnej opozície. Možno aj o ústavnom zákone o predĺžení si volebného obdobia.

Slovensko je na najlepšej ceste od pluralitnej demokracie a liberálnej demokracie, ako údajne najvyššieho stupňa demokracie, do seba deštruktívneho a samo zničujúceho chaosa. Po tridsiatich rokoch sa vraciame k partokratickej totalite, ktorá nahradila vládu jednej strany.

Do toho pridajte: Mediálny zákon posilňuje právomoci a ochranu médií súbežne so stupňujúcou sa ingerenciou tretieho mimovládneho sektora do systému práva a právneho štátu.

K paragrafu 363 trestného poriadku: Európska komisia vo veci odporúčaní jeho korekcie od Via iuris a Zastavme korupciu dostala nevedome alebo vedome nekorektné informácie tu
Zákon o občianskych združeniach: 
§ 4 Nie sú dovolené združenia a) ktorých cieľom je popierať alebo obmedzovať osobné, politické alebo iné práva občanov pre ich národnosť, pohlavie, rasu, pôvod, politické alebo iné zmýšľanie, náboženské vyznanie a sociálne postavenie, roznecovať nenávisť a neznášanlivosť z týchto dôvodov, podporovať násilie alebo inak porušovať ústavu a zákony; § 5 Združenia nesmú vykonávať funkciu štátnych orgánov, pokiaľ osobitný zákon neustanovuje inak. Nesmú riadiť štátne orgány a ukladať povinnosti občanom, ktorí nie sú ich členmi.
Žiadam generálnu prokuratúru o preverenie súladu činnosti mimovládok Zastavme korupciu, Via iuris (§363), Inštitút ľudských práv a Iniciatíva Inakosť LGBTI Slovakia (ideológia dúhovizmu, právo na spoveď, právo na vešanie dúhových vlajok na štátne budovy, útoku na Annu Záborskú (splnomocnenkyňa pre náboženskú slobodu), homofašistickú anticenu Homofób roka, právo na registráciu Ethos ako „cirkvi“ ateistov) s odkazom na Zákon o občianskych združeniach: § 4 Nie sú dovolené združenia a) ktorých cieľom je popierať alebo obmedzovať osobné, politické alebo iné práva občanov pre ich národnosť, pohlavie, rasu, pôvod, politické alebo iné zmýšľanie, náboženské vyznanie a sociálne postavenie, roznecovať nenávisť a neznášanlivosť z týchto dôvodov, podporovať násilie alebo inak porušovať ústavu a zákony; § 5 Združenia nesmú vykonávať funkciu štátnych orgánov, pokiaľ osobitný zákon neustanovuje inak. Nesmú riadiť štátne orgány a ukladať povinnosti občanom, ktorí nie sú ich členmi.
Zároveň žiadam preveriť súlad osobného dúhového aktivizmu Verejného ochrancu práv so zákonom o VOP.

Odstúpenie generála Ivana, riaditeľa ZVJS bolo zástupné. Kolíková ho za to ešte aj pochválila. Mala odstúpiť s ním. Ostala a „dohliadala“ na vyšetrovanie ako tá, ktorá potom riadila výkon opatrení a zmeny v systéme výkonu kolúznej väzby. Vyšetrovanie smrti generála Lučanského riadil minister vnútra Mikulec s ministerkou spravodlivosti Kolíkovou. Vytvorili si pre to podmienky vo vládnej koalícii tu. Mimochodom, prečo je generál Lengvarský ako v čase smrti Lučanského bývalý riaditeľ vojenskej nemocnice v Ružomberku stále vo funkcii ministra zdravotníctva? O okolnostiach „samovraždy“ vie svoje! Minister vnútra Mikulec nie je schopný zaistiť poriadok a “mier” v ozbrojených, operatívnych a vyšetrovacích zložkách OČTK. Potom veci musí “riešiť” generálny prokurátor cez kontroverzný paragraf 363. A my platíme za nálezy ústavného súdu a ESĽP. 

Od extenzívneho výkladu pojmu referendum aj o skrátení volebného obdobia, jednoduchá referendová otázka bez šancí na obštrukcie: Ste za to aby referendom bolo možné meniť a dopĺňať ústavu? Jednoduchá odpoveď je áno-nie. Bodka.
Tiež ma zaujíma “osud” druhého Ficovho pokusu o referendum, so snahou “prelomiť veto” prezidentky a ústavného súdu, vo veci skrátenia volebného obdobia a predčasných voľbách… 

Každá aktuálna vládna moc si upravuje ústavu len pre seba. Potom koriguje ústavu ďalšia vláda. Občania sú po voľbách odsunutí nabok na celé volebné obdobie. Ústavný Čl. 2(1) „Štátna moc pochádza od občanov, ktorí ju vykonávajú prostredníctvom svojich volených zástupcov alebo priamo“ je lož! Hodnota voličstva pred voľbami NULA, pri volebnej urne JEDNA, po voľbách NULA. Toto sa opakuje každé štyri roky.

Systém tretieho mimovládneho sektora je umelo udržiavaný nielen „povinným“ štátom (zákon) ale aj zahraničnými dotáciami a sponzoringom, ktoré takzvané „neziskovky“ s podobne vlastnenými médiami zaväzujú k plneniu špecifických úloh a zadaní v rámci rozvoja a podpory takzvanej “otvorenej” občianskej spoločnosti á la George Soros aj v časti demokratický a právny štát. Je tu namieste otázka:
Kto stále viac vládne Slovensku? Demokraticky zvolený parlament alebo mimovládky a médiá?

Slovensko si v pred vstupových rokovaniach do EÚ nevymohlo žiadne výnimky z Lisabonskej zmluvy, podpísalo ho ako celok aj so všetkými návnadami, nástrahami a vzalo ju aj s navijakom. Rada EÚ chce zrušiť právo veta. Európska komisia má po rozsudku Roe vs. Wade v úmysle zmeniť taxonómiu základných práv a slobôd tu

Slovenská republika postupne stráca suverenitu, zvrchovanosť a samostatnosť, o ktorú Slováci bojovali od polovice 19. storočia. Oslavy Cyrila a Metoda a deklarácie zvrchovanosti Slovenska boli falošné politikum bez skutkov. Takým bude aj prvý september, deň prijatia slovenskej ústavy.

Veľký November 1989 mám za oranžovú revolúciu, rozpad ČSFR za „rozdeľ a vládni“ (Machiavelli) a Havlovo „Pravda a láska zvíťazia nad lžou a nenávisťou“ za populistickú lož. Nič také sa nestalo, ostáva len krutá pravda, stupňujúca sa lož, nenávisť a zúrivá závisť. Nastúpila cenzúra a “liberálno-demokratická”  totalizácia a neomarxistická fašizácia spoločnosti.

Slovensko je súčasťou rozpadu globalistov Pax americana verzus globálny prediktor Ruska so židovským pozadím Dom Sion (talmudisti) vs. Židovský kongres (tóristi). A dvoch skupín nimi použitých užitočných idiotov, konceptuálne negramotných a nebezpečných hlupákov.

Systém nemožno zmeniť žiadnymi voľbami, len zmenou systému. Pre takú zmenu musí Slovensko mentálne ľudsky a občiansky dozrieť a takú zmenu chcieť a vykonať. Navzdor obštrukciám. V súlade s aktuálnou a dnes platnou Ústavou.

Pekne pozdravujem.
Juraj Režo alias notorickyobcan

 

  • SlabéVýborné (+2 skóre, 2 hlasov)
    Loading ... Loading ...
  • pošli na vybrali.sme.sk
  • Zdielať

Ďalšie články autora:

Login

Ešte nemáte svoj účet?