Publikované: 03.04.2014

Slováci sa nás boja, lebo nás nepoznajú

Vinní sú aj novinári, tvrdí Azim Farhadi vo svojom rozhovore pre SME zo  dňa 28.12.2013. Skúsil som nájsť príčinu  toho prečo sa Slováci boja a čoho.

Slovenský Afganec Azim Farhadi: Aj cudzinec môže byť najlepší priateľ.

Slovenský Afganec Azim Farhadi: Aj cudzinec môže byť najlepší priateľ.

Prorok  Mohamed bol svätý, najčestnejší a najčistejší muž Islamu. V Koráne sa spomína 91x  ako človek,  ktorý je vzorom pre všetkých moslimov. A z toho sa odvíja skutočná povaha islamu. Azim Farhadi vo svojom rozhovore sa sťažuje ako mu zlomili príslušníci Talibanu prsty lebo hral na bubnoch, čo bolo dôvodom jeho úteku na Slovensko. V súvislosti s tým je mojou občianskou povinnosťou Azima Farhadiho poinformovať, že ďaleko neutiekol.  Zo Slovenska tiež musí utekať. Prečo?  Približne pred 2 rokmi  som išiel v aute s jedným moslimom.  V  aute bolo ticho, tak som sa vodiča – moslima spýtal čí nezapne rádio. Odpovedal mi, že on nesmie počúvať žiadnu hudbu lebo hudba dáva radosť a celá radosť, ktorú on môže prežívať musí pochádzať od Boha.  Ten vodič vyznával asi ten islam, ktorý lomí prsty za hru na bubnoch. Už viem, že na Slovensku sú dva druhy islamu a to poznám názory len dvoch moslimov.  Koľko je moslimov na Slovensku?

Azim Farhadim tvrdí, že keby mohol, tak by išiel bojovať proti Talibanu, teda asi proti tomu islamu, ktorý nedovoľuje bubnovať – neviem, prečo nejde?
Ale viem, že nemusí, môže proti nemu bojovať aj tu na Slovensku, lebo aj tu je ten anti hudobný islam, čo mu zlomil prsty.
Aby toho nebolo málo  sťažuje sa aj na tvrdú imigračnú politiku Slovenska, a za príčinu uvádza zle podmienky integrácie – zhromažďovanie imigrantov na jednej ulici. Lenže imigrant nie je imigrantovi rovný. Kým  Číňania, spomínaní Farhadim, chcú len zarobiť a nechcú nič meniť v štáte  do ktorého sa prisťahovali, tak naopak moslimovia požadujú špeciálne halal potraviny, špeciálne obchody so šatami, špeciálne právne organizácie, ktoré sú zárodkami šariackých súdov.
Práve tak sa potom vytvára paralelná spoločnosť, ktorej po čase vadia nehalal potraviny, napr. v škole, lebo ich to uráža, vadí im pes na ulici, vadí im kríž na švajčiarskej vlajke, vadí im žena v krátkej sukni na ulici, vadí im chalan pijúci pivo na ulici atď. A to je tá gettoizácia. Nakoľko jedným z cieľov islamu je prinavrátenie ummy – islamskej spoločnosti zo VII. storočia do tejto doby v tom pravom slova zmysle aj keď oni sami nevedia aká tá umma v skutočnosti má byť.

To, prečo som sa rozhodol toto celé napísať je veta z rozhovoru Azima Farhadieho: „Keby inak Chomejní nevyhlásil na Rushdieho fatvu, nik by ho dnes nečítal. Takto z úbožiaka zbytočne „stvoril“ pána spisovateľa. Stretol som ho v Prahe, čítal jeho knihy, no podľa mňa sú nekvalitné a bez štýlu.“ Takže náš imigrant, človek pracujúci v organizácii, v treťom sektore, v Inštitúte pre Rozvoj Spoločnosti, považuje trest smrti uvalený na spisovateľa za pozitívum. Keď bola v 1989 roku fatva na Salmana Rushdieho vydaná, muzikant Cat Stevens, na otázku, či by na demonštrácii spálil podobizeň Sulmana Rushdieho, odpovedal: Bol by som radšej keby to bol samotný Rushdie. Vlastne to nepovedal Cat Stevens, ale Yusuf Islam, lebo také meno si vybral keď skonvertoval na islam.

Trest smrti vydaný vo forme fatvy znamená, že je povinnosťou každého moslima ju vykonať. Boľševici tiež došli na to, že nie je umenie keď vláda zavádza teror, skutočný teror je vtedy keď ulica je jeho zdrojom a na to slúži fatva, ktorá z človeka dokáže spraviť doživotného štvanca a z každého moslima potenciálneho exekútora.

Azim Farhadi tvrdí, že militantov treba trestať, videl zlo, ktoré páchajú príslušníci tohto hnutia. Ale zároveň v okamihu keď sa niekto opovažuje vrhnúť tieň na proroka, ktorého len ti militanti nasledujú, je schopný súhlasiť s trestom smrti  pre toho človeka. Skúsme kritizovať holokaust za predpokladu že sa nesmieme zle vyjadrovať o Adolfovi Hitlerovi.

90 % moslimov je normálnych, ale svet sa pozerá na 10% radikálov. To, aká je daná spoločnosť, určuje nie len nejaké percento ale aj smer, kam sa daná spoločnosť uberá. Islam je roztriedený a môžeme nájsť moslimov, ktorí majú dôležitejšie veci na starosti, ako dobíjanie Európy ale nenájdeme žiadnu  školu šarie, ktorá by sa od toho dobíjania jasne a jednoznačne dištancovala.

Svojho času moslimovia usporiadali konferenciu v Ammáne, aby určili, čo je islam a čo nie je islam a všetky šariacké školy sa zhodli, že boj s celým svetom a šírenie islamu je povinnosťou každého moslima. Po 11 septembri skupina pochádzajúca z tých10% extrémistov spravila nevídanú radosť celému moslimskému svetu od Palestíny po Indonéziu, kde na ulicu vyliahli nevídané davy, ktoré  radovali sa z pádu dvojičiek. Akosi na tých 90% má zázračný vplyv pár jedincov z tých 10%, akože „exstrémistov“.

Čím je vlastne fundamentálny, fanatický islam? Čo zlého je v tom, že sa fundamentálne držíme nejakej doktríny? Pokiaľ to fundamentálne držanie sa spôsobuje zlo, tak chyba nie je v tom, že sa doktríny fundamentálne držíme, ale samotná doktrína je zlá.

„Používa sa výčitka, že v Saudskej Arábii ženy nesmú šoférovať. Keď som sa o tom bavil s jedným  tamojším šejkom, povedal, že o to má záujem len pár feministiek, tie ostatné majú vlastného šoféra. Vyjadril pochybnosť, či by európske ženy jazdili, keby si každá mohla dovoliť šoféra.“ Uvádza vo svojom rozhovore pán Farhadi.

Zaujímavé je, ako táto obhajoba mizoginistickeho islamu, teda toho zinštitucionalizovaného antidžentelmenstva, toho zaradenia žien do skupiny občanov druhej kategórie, ušla pozornosti  ľudí, ktorí sa zaoberajú ľudskými právami a rovnosťou pohlaví, o to viac, že to hovorí človek, ktorý pôsobí v Inštitúte pre Rozvoj Spoločnosti!

Akú spoločnosť nám tu vyvíjate pán Farhadi? Predsa tie ženy nešoférujú preto, že nechcú ale preto že NEMôŽU!!! NESMÚ!!!. Predpokladám, že v ďalšom rozhovore nám pán Azim Farhadi vysvetlí, že židia počas druhej svetovej vojny nosievali špeciálne označenie, lebo chceli a ostatní by tiež chceli, ale nemohli a Osvienčimské pece boli rozpálené preto lebo predsa ľudia v tom tábore si nemohli umývať zuby v studenej vode.

Ženy si tam teda môžu dovoliť prakticky všetko.

Ďalším pokusom relativizácie islamu je veta: „Ženy si tam teda môžu dovoliť prakticky všetko, čo aj ženy v Európe, akurát je to trochu zakryté. Kameňovanie, bitky a podobné veci sú opäť záležitosťou radikálov a nie normálnych moslimov.“ Jedným z nedávnych príkladov slobody je to, že Univerzita Kráľa Sauda v Rijáde nepustila dnu záchranku, k študentke, ktorú postihol infarkt, lebo študentka nemala na hlave hidžáb a  keďže v budove sa nachádzajú výlučne ženy a mužom je prístup zakázaný – dievča zomrelo. Iným prejavom práv žien v Saudskej Arábii je prípad, keď 15 študentiek zhorelo za živa, lebo vedenie ženského internátu nepustilo dnu požiarnikov, ba čo viac, vedenie internátu zakázalo dievčatám opustiť budovu z toho dôvodu, že na hlave nemali hidžáb. Život ženy v Saudskej Arábii má cenu hidžábu. Je vedenie Univerzity Kráľa Sauda v Rijáde tiež súčasťou tých 10% extrémistov?

Minulý rok šejk Abdulláh Daúd navrhol aby novorodenci ženského pohlavia nosili burku.

Minulý rok šejk Abdulláh Daúd navrhol aby novorodenci ženského pohlavia nosili burku, teda mali úplné zákrytu tvár, čo má  chrániť pred sexuálnymi útokmi. Neviem či šejk patrí k tým 10% extrémistov, ale myslím si, že absencia normálnych medziľudských vzťahov vedie k tomu, že deti sú náhradným sexuálnym objektom (aj pre svojich otcov) hneď po alebo pred zvieratami, ktoré sú tiež v moslimskom svete často sexuálne zneužívané. Aj to je odkaz Mohameda.

Samozrejme, že bitie žien je natrvalo vpísané do islamu, v koráne vo vete pod číslom 4:34, a Mohamed sám dáva príklad, akými kameňmi hádzať do ženy, tak, aby príliš skoro nezomrela,  v islame totiž aj smrť musí byť ako “show“.

Pekná veta v rozhovore: „Ja akceptujem vašu (kultúru), a teda aj to, ako tu chodia ženy oblečené, a zdá sa mi prirodzené, že vy zase rešpektujete našu.” Je možné aby aj slovenská kultúra bola akceptovaná v Afganistane, aby sa žena na vidieku po afganskej dedine prechádzala v tričku z odkrytými ramenami a v krátkej sukni? Či by sme zase čítali v novinách ďalší príbeh o tom, ako naivné turistky z Európy nerešpektovali miestne zvyky a samé sú na vine tomu, čo ich stretlo, ale vaše zvyky samozrejme sme povinní rešpektovať.

Ďalšia pekná veta: ”Moslim teda nech úplne rešpektuje vašu kultúru a Slovák zase moslimskú.”. Treba si všimnúť slovo „nech”.

Skúsme sa pozrieť, čo na to hovorí korán a sunna:

Mohamedov dokonalý príklad ukazuje ako žiť svätý život. Ten svoj dokonalý život Mohamed až v 81% venoval boji proti Kafirom  neveriacim. Teda 81% jeho životopisu je venovaných tomuto boju, korán sa v 64 % venuje neveriacim. V koráne je presne 245  veršov (4018 slov), ktoré sa pozitívne vyjadrujú o neveriacich, čo činí 2,6 % celého obsahu, ale skoro všetky sú hneď v tej istej kapitole vyvrátené, teda nahradené inými veršami. Tých zvyšných 7 veršov (58 slov) je vyvrátených v iných kapitolách, takže tie 2,6 % „dobra“ voči neveriacim je úplne anulovaných, čo znamená, že v koráne nenájdeme ani jeden platný verš, ktorý sa dobre vyjadruje o neveriacich.

Džihád tvorí 9% koránu, 21 Bukhariho hadisov a 67 percent životopisu Mohameda, ktorý je pre moslimov dokonalým moslimom. Tak, že na akom základe Azim Farhadi chce budovať to svoje: „Moslim teda nech úplne rešpektuje vašu kultúru“? Hádam odporúčate moslimom kašľať na islam?

Púť do Mekky nie je lacná. Pochybujem, žeby imigrant, pracujúci v treťom sektore, mal také prostriedky. Saudská Arábia také cesty vybraným dôverným jedincom financuje, ale nie je to zadarmo. Nemôžete cestovať do totalitného impéria, za jeho peniaze, bez toho, aby ste pre to impérium niečo neurobili. Saudská Arábia je najväčším exportérom wahhabizmu – agresívnej formy islamu, pan Farhadi, ako vaše prsty?. Akú úlohu ste tam dostali vy, Pan Azim Farhadi?

Z rozhovoru som sa dozvedel, že afganské ženy netúžia nosiť na ulici krátke sukne, predpokladám, že netúžia mať ani kyselinový make-up, obhryznuté ústa, nos či uši. Na internete môžeme nájsť fotky afganských žien spred rekonkvisty islamu, kde vidíme krásne a vysmiate ženy s odkrytými rukami v krátkych sukniach. Predpokladám, že s tými sukňami je tak ako s tým šoférovaním, ako, že nechcú samé, ale to, že nesmú, sa nepočíta.

A teraz to najdôležitejšie: “Slováci sa nás boja, lebo nás nepoznajú. Vinní sú aj novinári”.

dnes každý môže zistiť, že ten verš je nahradený veršom 9:5.

dnes každý môže zistiť, že ten verš je nahradený veršom 9:5.

Nie Pán Azim Farhadi, na vine nie sú novinári. Sme totižto v takom období, že máme prístup k informáciám. Už sa nemusíme spoliehať na takých ako ste vy, čo nám ten islam relativizujú a postupne sa snažia dokázať, že islam to nie je islam, nie sme odkázaní na „vedcov“ orientalistov, islamológov alebo iných sociológov, ktorí účelovo vymýšľajú pojmy ako napríklad ten, že islam je v kultúrnom kontexte rasa, alebo „islamofóbia“, len preto, aby kritikom islamu zavreli ústa. Kedysi boli katedry marxizmu-leninizmu kde milovníci popierania faktov a milovania idei za každých okolností, sa mohli realizovať, holt už to majú ťažšie, ale, našli si islam. A je tu aj taká vec, ktorá sa volá internet. Dnes, si každý môže prečítať korán, hadisy, dejiny islamu, životopis Mohameda. Dnes každý môže zistiť čo znamená napr. futuhad, hurb, dzizja, dhimmi, takijja, dar al-islam, dar al-harb, dawa. Dnes už nezaberie donekonečna opakované klamstvo, že islam si váži každé náboženstvo, kultúru, lebo v koráne sa nachádza prekrásny verš 2:256:
„V náboženstve niet donútenia. Správne a rozumné od nesprávneho a nerozumného je už rozlíšené. Kto odmietne nasledovať a veriť vo falošné božstvá a uverí v Boha, ten sa uchopí pevnej rukoväti, ktorá sa nikdy nerozlomí. A Boh všetko počuje a všetko vie.“, dnes každý môže zistiť, že ten verš je nahradený veršom 9:5 „A až posvätné mesiace uplynú, tak zabite tých, ktorí sa k Bohu pridružujú, kdekoľvek by ste ich našli a vezmite ich do zajatia a obliehajte ich a číhajte na nich na každom mieste“. A nepomôže tu vysvetlenie, že 9:5 treba chápať v historickom kontexte spolu s celou kapitolou, verš 2:256 je nahradený veršom 9:5 a nie celou kapitolou. A ešte je tu štatistika, ktorá poukazuje na to, že 80% moslimov v Európe je na podpore, 70% si želá zaviesť šariu (Francúzsko, Holandsko, Belgicko, Rakúsko) a starosta berlínskej štvrti Neukoln Heinz Buschkowsky hovorí, že  „70% väzňov v basách sú mladí moslimovia“.

Na strane 127 českého vydania „Šaria, úvod do islamského práva“ je napísané, že odpadnutie od islamu je trestané smrťou, čo je v príkrom rozpore z čl. 24 ods. 1 Ústavy Slovenskej Republiky. Skôr alebo  neskôr aj na Slovensku bude tých 70% moslimov, ktorí sa budú dožadovať zavedenia šarie. Prečo by slovenskí moslimovia mali ísť opačným smerom ako moslimovia na západe a celom svete? Islam ešte nikdy nebol vystavený takej vecnej konfrontácii, ako je teraz a ľudia nemali o islame nikdy toľko informácii, ako majú teraz. A to je ten dôvod, a nie novinári.
Redaktor, ktorý robil rozhovor nakoniec ako keby hrdo podotkol „Rozhovor bol autorizovaný Azim Farhadi v prepise nič nezmenil.“ A bol úprimný?

Mariusz Malinowski

Bratislava 2.4.2014

  • SlabéVýborné (+12 skóre, 16 hlasov)
    Loading ... Loading ...
  • pošli na vybrali.sme.sk
  • Zdielať

Ďalšie články autora:

2 Komentárov

Komentárov 1 - 2 z 2Na začiatok« PredchádzajúciNasledujúci »Na koniec
  1. Adriana Varíniová

    No, že by mi tento článok nahnal vagón odvahy, keď už mi autor doprial “ich spoznať”, nemôžem povedať.

  2. Zdenek Janecek

    utikaji pred islamem a potom je jim za nim lito ;-( — to je jako ficoidi, nechteji zlodejstvo a presto ho stale voli.

    1. Mariusz Malinowski

      To to je vono komunisti co utekali na zapad tiez czasto tvrdili, ze komunizmus je dobry len ma chyby ale narod soviecki to zvladne, ale uz sa nevracali do ruska…

Komentárov 1 - 2 z 2Na začiatok« PredchádzajúciNasledujúci »Na koniec
Login

Ešte nemáte svoj účet?