Publikované: 02.10.2013

Župani a ich predvolebné billboardy!

Potrebujú sa terajší župani zviditeľňovať na billbordoch? Počas celého funkčného obdobia na tomto poste mali dostatok možnosti, aby svojich voličov presvedčili o tom, že ich činnosť bola /a snáď aj bude/ prínosom pre celý kraj, prípadne jeho hlavné mesto…

Som Košičan a opätovné uchádzanie pána Trebuľu o post župana vnímam tak, že určite lepšie by bol spravil ak by sa svojim voličom pripomenul tým, žeby svojim sponzorom navrhol aby tie peniaze, (ktoré boli vyplatené za jeho billbordy so starou vyretušovanou fotografiou, ktoré plánovali dať na jeho predvolebnú kampaň), aby ich radšej investovali napr. na odstránenie výtlkov na cestách a tým by si určite získal väčší obdiv a uznanie voličov, ako tými billbordmi.

Žiaľ pán Trebuľa veľmi dobre ovláda to, že 40 % voličov je takých, že stačí im vycapiť pred voľbami na billbordy svoju fotografiu a zopár sľubov, ktoré aj tak nikdy nesplní a úspech vo voľbách má zaručený. Plne si je vedomí toho, že to, čo voličom v doterajšom volebnom období nesplnil, že toto mu už vyčítať nebudú lebo ich pamäť je veľmi krátka. :-( (

Ale na Slovensku je to tak, vládnuca strana si za kandidáta na funkciu župana dosadí svojho človeka a takmer so 100 percentnou istotou si je istá, že jej človek toto miesto získa. (Hlavne teraz, keď  má v parlamente 83 poslancov).

Čo je však najviac do očú bijúce, tak tým je dnešné zasadanie Vlády v budove Úradu Košického samosprávneho kraja, na ktorom Vláda “dala” Košiciam 40 miliónov proti povodniam…

Nie je to zvláštne, že mnohé obce už dlhé roky čakajú na príspevky Vlády proti povodniam a až teraz „tesne pred voľbami predsedov samosprávnych krajov“ zasadá Vláda v Košiciach a ešte okato ide dávať milióny eur na povodne??!

Pán Trebuľa sa okrem iného nezabudol pripomenúť svojim voličom aj tým, že v prípade úspechu vo voľbách na poste župana je pre neho dôležitá kontinuita: „Jedna vec je však vízia, druhá je realita. Napríklad na budúci rok budeme mať problém s tým, že príjmy nebudú postačovať ani na krytie originálnych kompetencií. Ak nezabezpečíme peniaze z eurofondov, tak nebudeme mať na žiadne investície. Uvedomujeme si však, že aj regionálna samospráva je súčasťou slovenskej ekonomiky a musí sa podieľať na konsolidácii verejných financií.“ Zdroj: http://web.vucke.sk/sk/novinky/desat-kandidatov-predsedu-ksk.html

Zamyslel som sa nad tým, koľko peňazí sa investovalo na predvolebnú kampaň pána Trebuľu a to najmä do tých veľkoplošných billbordov? Neviem presne, aká je cena billboardu s rozmermi 10x4m v Košiciach, ale v jednom malom meste na Slovensku  je cena 380 €/mesiac, takže predpokladám, že v Košiciach bude tá cena ešte vyššia a keď k tomu pripočítam minimálne 200 billbordov po celom meste, / nehovoriac už o tých, čo sú po celom kraji/, tak to už je skutočne pekný balík finančných prostriedkov, ktoré by značne pomohli aj pri tej jeho úvahe, že „na budúci rok budú mať problém s tým, že príjmy nebudú postačovať ani na krytie originálnych kompetencií“. :-( (

P.S.

Dovolím si sem dať ešte malý odkaz voličom SMERu – pokiaľ by som žil v Bratislave, tak by som sem dal fotografiu pána Freša ako sa on vyškiera na billborde…

  • SlabéVýborné (+1 skóre, 1 hlasov)
    Loading ... Loading ...
  • pošli na vybrali.sme.sk
  • Zdielať

Ďalšie články autora:

Login

Ešte nemáte svoj účet?