Registrácia
Prihlásenie
  • Úvod
  • Podnikanie
  • Zdravie a krása
  • Cestovanie
  • Právo
  • Šport
  • História
  • Veda a Technika
  • Ekonomika
  • Rôzne
  • Prihlásenie
  • Registrácia
  • Menu Menu

Chcem predávať cez eshop – ako na to?

Podnikanie
Počet zobrazení: 128

Stojíte pred otázkou, ako sa trafiť presne do svojich potrieb predávať svoj tovar alebo službu cez internet?
Potrebujete eshop, no neviete presne, čo by vám pasovalo?
Alebo už eshop máte, ale nevyhovuje vám na vaše dnešné potreby?
Pozrime sa na možnosti, ktoré sa ponúkajú.

Začínam. Neviem, čo od toho čakať. Nechcem príliš riskovať!

Ak začínate svoje podnikanie v malom, neviete, či to vyjde a tým pádom do svojho eshopu nechcete dať na začiatku veľa, môžete ísť nasledovnou cestou.
Eshop sa dá prenajať, nemusíte ho vlastniť a netreba do neho investovať príliš. Existujú systémy ako Shoptet, kde za mesačný poplatok máte svoje miesto na predaj. A ak sa rozhodnete, že skončíte s predajom svojich výrobkov, skončíte aj s prenájmom eshopu. Je to ako keď si prenajímate „kamenný“ obchod v nákupnom stredisku, alebo na ulici.
Stále je treba eshop vytvoriť – a neodporúčam rboiť si ho sám, ak s tým nemáte skúsenosti.

Eshop nie je len o vzhľade, ale predovšetkým o tom, ako dobre je urobený vo vnútri. Či je to naozajstný nástroj na predaj, alebo len niečo pekné na pohľad. A eshop musí byť kvalitným nástrojom na predaj – preto jeho výrobu zverte do rúk tých, čo tomu rozumejú.
Výroba eshop pre Shoptet môže vyjsť na menej ako tisíc eur.

Už niečo predávam. Mám nejaký peniaze. Mám kamenný obchod. Potrebujem predávať viac. Nemám veľa typov výrobkov.

Potom je pre vás vhodný eshop na báze WooCommerce. Takýto eshop je váš majetok a potrebujete pre neho aj svoj hosting.
WooCommerce je postavený na WordPresse a budí dojem, že sa dá relatívne ľahko vyrobiť. Dá sa vyrobiť relatívne ľahko, ale zároveň zle. A vy nemôžete mať „predajný nástroj“, ktorý je tak zlý… že nie je predajným nástrojom.
Urobiť eshop správne si vyžaduje veľa skúseností a veľa námahy. Aj dlhodobo, nie je to jednorazová záležitosť.
Zle urobenému eshopu dá Google zlý rating a môžete sa rozlúčiť s tým, že vám prídu zákazníci z vyhľadávania.
Ak aj ľudia prídu, môžu sa ľahko zamotať v neprehľadných stránkach a podstránkach.
Čím viac chcete investovať a zarobiť, tým viac musíte zveriť výrobu eshopu do rúk tých, čo tomu rozumejú.

Predávam. Chcem predávať oveľa viac. Mám veľa typov produktov. Mám viac skladov. Chcem predávať do viacerých krajín.

Vhodné riešenie pre vás je Prestashop. Prestashop ponúka takmer neobmedzené možnosti, viete spravovať kvantá produktov a ich rôznych kombinácií. Je možný výber veľkostí, farieb, rôznych variácií výrobkov. Alebo virtuálne výrobky, či služby – všetko sa dá dobre spravovať cez Prestashop. Môžete spravovať viacero skladov, dokonca mať viacero eshopov v jednej administrácii.
Prestashop zvládne toho veľmi veľa, môžete ho zaťažiť.
Prestashop je výkonný, no aj zložitý. Na jeho tvorbu potrebujete odborníkov úplne nevyhnutne. Tu nemôžete riskovať ani náhodou. V eshope musí všetko klapať a váš eshop musí byť neustále monitorovaný, aby sa zlepšoval.

Vyberte si správne riešenie podľa toho, aká je vaša situácia. Tvorbu a správu eshopu zverte do rúk odborníkov a vy sa sústreďte na svoje podnikanie a urobte ho čo najlepším. Splňte si svoj sen!

24. mája 2024/0 Komentáre
Zdielať na
    https://www.blogovisko.sk/wp-content/uploads/2024/05/Eshop.webp 1024 1024 jozef https://www.blogovisko.sk/wp-content/uploads/2023/12/logo.svg jozef2024-05-24 22:00:492024-05-26 20:49:55Chcem predávať cez eshop – ako na to?
    0 komentárov

    Zanechajte komentár

    Chcete sa pripojiť k diskusii?
    Neváhajte prispieť!

    Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

    Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

    O autorovi

    • O autorovi:
    • Posledné články
    jozef

    V súčasnosti má IT firmu „JR Systems“

    • Experiences with Dr. Haleh Milani at Cardiology Upper West Side, Manhattan
    • Ako na kvalitný spánok
    • Ako vybrať matrac
    Obľúbené
    • Aký zmysel má zápis do zoznamu hospodárskych subjektov...16. októbra 2023 - 0:00
    • Ako získať verejné zákazky?27. novembra 2023 - 0:00
    • Obamov boj s časom o záchranu amerického dolára17. januára 2010 - 0:00
    • Fazety alebo korunky? Kedy sa čo oplatí a pre koho sú...25. mája 2025 - 12:41
    Nedávne
    • Fazety alebo korunky? Kedy sa čo oplatí a pre koho sú...25. mája 2025 - 12:41
    • Zubný úraz u dieťaťa – ako rýchlo reagovať?21. mája 2025 - 15:27
    • Čo robiť pri náhlej bolesti zuba?18. mája 2025 - 13:49
    • Prečo je dôležité ošetriť zubný kaz včas?13. mája 2025 - 13:24
    Závlaha

    Ďalšie články autora: jozef

    Experiences with Dr. Haleh Milani at Cardiology Upper West Side, Manhattan

    Experiences with Dr. Haleh Milani at Cardiology Upper West Side, Manhattan

    Rôzne, Zdravie a krása 14. júla 2024
    Ako na kvalitný spánok

    Ako na kvalitný spánok

    Zdravie a krása 4. júna 2024
    Ako vybrať matrac

    Ako vybrať matrac

    Zdravie a krása 4. júna 2024

    Kontakt Pravidlá používania Reklama Cookies Ochrana osobných údajov Reklamácie a žiadosti

    Zrolovať na začiatok
    Spravujte súhlas so súbormi cookie
    Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
    Funkčné Vždy aktívny
    Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
    Preferences
    The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
    Štatistiky
    The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
    Marketing
    Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
    Spravovať možnosti Správa služieb Spravovať {vendor_count} dodávateľov Prečítajte si viac o týchto účeloch
    Zobraziť predvoľby
    {title} {title} {title}