Registrácia
Prihlásenie
  • Úvod
  • Podnikanie
  • Zdravie a krása
  • Cestovanie
  • Právo
  • Šport
  • História
  • Veda a Technika
  • Ekonomika
  • Rôzne
  • Prihlásenie
  • Registrácia
  • Menu Menu

Revolúcia v cestovaní, bombastická reklama zadarmo, či pokrivené voľby?

Rôzne
Počet zobrazení: 15

   Zvolebnieva sa, a najsilnejšia strana si už asi uvedomuje, že hoci je počtom najsilnejšia, tak jej výsledky sú stále slabé a preto potrebuje bombastickú reklamu a najlepšie zadarmo. Veď mať takú silu, a mať tak slabé výsledky v zamestnanosti, súdnictve, zdravotníctve, školstve a mohol by som pokračovať rezort za rezortom, nie je  potom len jasným dôkazom jej slabosti a nie sily?!

   Hovorí sa o „revolúcii v cestovaní“, keď študenti a dôchodcovia budú cestovať vlakmi zadarmo. Nie je však cieľom tohto opatrenia predovšetkým lacná reklama pred komunálnymi voľbami a pokrivenie spravodlivej predvolebnej kampane? Veď keď je niečo zadarmo, tak je to bez finančnej alebo  inej protihodnoty, bez náhrady, bez platenia, ale toto zadarmo už nie je zadarmo lebo účet zaplatia nakoniec len tí, čo tie výhody nemôžu využívať, teda všetci pracujúci. Pritom sa pokrytecky hovorí, že tie milióny eur zadotuje nejaký imaginárny štát.

   Paradoxom a fraškou tohto „sociálneho“ politického ťahu je to, že za túto reklamu najsilnejšej strany zaplatia aj voliči iných politických strán v komunálnych voľbách! Ako je to možné? Veď štátom v tomto prípade nie je nikto iný, ako my občania Slovenska. Tých trinásť miliónov eur a viac, za „revolúciu v cestovaní“ nezaplatí zo svojho predsa ani vláda, a ani najsilnejšia strana, ale zas len  my obyčajní občania a teda aj voliči iných politických strán. Táto bombastická reklama pred komunálnymi voľbami najsilnejšej strane môže priniesť kopec komunálnych hlasov a voliči aj iných strán jej tu reklamu takto nakoniec zaplatia paradoxne tiež.

   Otázka teda znie: „Môže sa v takto neférových  a nerovných predvolebných podmienkach uskutočniť férová a rovná demokratická súťaž o voliča? Budú pre túto bombastickú reklamu tieto komunálne voľby ešte naozaj spravodlivé a demokratické? Nezneužil tak niekto peniaze všetkých pracujúcich opäť len pre seba, svoju propagandu a svoju oslavu? Je potom takýto víťaz naozaj víťazom a nie iba zbabelcom, keď pre svoju politickú výhru vo voľbách je schopný naozaj všetkého, teda aj toho, že dokáže využiť na svoj politický marketing a svoju predvolebnú kampaň a reklamu aj voličov iných politických strán?“

   Nie je potom naozaj ľahké v takto  jednoznačne nespravodlivej predvolebnej súťaži opäť jednoznačne zvíťaziť a chváliť sa tým, že celé Slovensko je opäť červené? Nebolo by sa treba za tu červenú farbu ale hanbiť? Veď ta červená farba je aj o tom, že máme červené čísla v nezamestnanosti a najsilnejšia strana je slabá to radikálne zmeniť. Znižovať zamestnanosť prejedeným eurofondov nič nerieši, lebo eurofondy už čoskoro „dotečú“ a čo bude potom? Budeme sa topiť ešte v červenejšich číslach?!

   Už onedlho uvidíme, koľko voličov na tu ich „revolúciu v cestovaní a zadarmo“ opäť naletí. Verím, že každý nezmanipulovaný človek si už vie zodpovedať sám na otázku: Revolúcia v cestovaní, bombastická reklama zadarmo, či pokrivené voľby?

 Autor: E – knihy: Lekcie z demokracie

23. októbra 2014/0 Komentáre
Zdielať na
    https://www.blogovisko.sk/wp-content/uploads/2023/12/fallback-scaled-1.jpg 1965 2560 Tibor Bindas https://www.blogovisko.sk/wp-content/uploads/2023/12/logo.svg Tibor Bindas2014-10-23 00:00:002014-10-23 00:00:00Revolúcia v cestovaní, bombastická reklama zadarmo, či pokrivené voľby?
    0 komentárov

    Zanechajte komentár

    Chcete sa pripojiť k diskusii?
    Neváhajte prispieť!

    Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

    Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

    O autorovi

    • O autorovi:
    • Posledné články
    Tibor Bindas

    Politika Vás hnevá, a nemáte koho voliť?
    Nevoľme opäť jalovú politiku, voľme celkom novú ekonomiku.
    Viac na >> www.BINDAS.EU
    Slovensko nepotrebuje megabilbordy bez vízií, ale megavízie.
    Žijeme z ekonomiky, nie politiky,a preto podporme novú ekonomiku, nie starú politiku plnú špinavých politických káuz.
    Ja volím ekonomiku, nie politiku.

    Moje blogy sú moje hodnotové súdy a fikcie na veci verejne.

    • Pozor! Mimoriadna správa.
    • Vilo Rozboril to povedal predsa dosť jasne
    • Nikodým - Mika - Fico, je to len náhoda?
    Obľúbené
    • Aký zmysel má zápis do zoznamu hospodárskych subjektov...16. októbra 2023 - 0:00
    • Ako získať verejné zákazky?27. novembra 2023 - 0:00
    • Obamov boj s časom o záchranu amerického dolára17. januára 2010 - 0:00
    • Endodoncia: Ako zachrániť zub a vyhnúť sa extrakcii26. apríla 2025 - 12:16
    Nedávne
    • Endodoncia: Ako zachrániť zub a vyhnúť sa extrakcii26. apríla 2025 - 12:16
    • Prečo je dôležitá dentálna hygiena pred stomatologickým...23. apríla 2025 - 11:51
    • Ako si správne vybrať zubnú kefku a pastu podľa vašich...19. apríla 2025 - 11:38
    • Detský zubár: Ako pripraviť dieťa na prvú návšte...14. apríla 2025 - 11:24
    Závlaha

    Ďalšie články autora: Tibor Bindas

    Pozor! Mimoriadna správa.

    Pozor! Mimoriadna správa.

    Politika 2. marca 2016
    Vilo Rozboril to povedal predsa dosť jasne

    Vilo Rozboril to povedal predsa dosť jasne

    Politika 1. marca 2016
    Nikodým – Mika –  Fico, je to len náhoda?

    Nikodým – Mika – Fico, je to len náhoda?

    Politika 29. februára 2016

    Kontakt Pravidlá používania Reklama Cookies Ochrana osobných údajov Reklamácie a žiadosti

    Zrolovať na začiatok
    Spravujte súhlas so súbormi cookie
    Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
    Funkčné Vždy aktívny
    Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
    Preferences
    The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
    Štatistiky
    The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
    Marketing
    Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
    Spravovať možnosti Správa služieb Spravovať {vendor_count} dodávateľov Prečítajte si viac o týchto účeloch
    Zobraziť predvoľby
    {title} {title} {title}