Z mojej mailovej pošty
Konzervatívny denník Postoj to vzal hopom-šupom: Ako jeho údajný bloger mám prispievať na jeho činnosť. Odpovedal som: To bude omyl a nedorozumenie. Na vašom portáli neblogujem. Pred časom som mal záujem, no, nepoznali ste ma. Toto faux pas možno napraviť takto: Ak máte reálny záujem, oslovte ma znova. Peňažné príspevky odo mňa pýta kade kto pod kadejakými zámienkami (CBR, CitizenGo…).
Píšem bez nároku na čo len jediný cent. Peňažnú podporu nepýtam. DenníkN, SME a ďalšie pribúdajúce, nechávajú si za svoje „exkluzívne obsahy“ platiť a predplácať si ich. Ponúkam „normálne“ obsahy. Som a mám tu relatívny pokoj: http://blogovisko.abcbrand.sk/author/notorickyobcan
Nastupujúci trend: Spoplatňovanie obsahu webov pokračuje. Informačnú prípravu spustili aj Hlavné správy. K pokračovaniu v čítaní je možné až po prečítaní výzvy, rastú počty nedostupných článkov tak, ako to robia Denníky N, SME… k dočítaniu niektorých článkov vás HS už nepustia.
Rozvinutie trendu: Blogeri si budú platiť svoje miesta na weboch. Sú to ale aj oni, aj vďaka ktorým majú weby ako ich hostiteľské portály príjem z reklamy. Bez nároku na podiel. Nemám záujem o príjem z reklamy. Neznášam reklamu. Neriadim sa ňou. Je jej stále viac, zahlcuje web, vykazuje znaky web terorizmu. Chcete čítať článok a skáče vám doň reklama, nestíhate odklikávať, ruší vás to, zamestnáva, odvádza pozornosť od cieľa, vstupuje do zóny zamerania vašej pozornosti, už ju aj prekrýva. Rámcová legislatíva neexistuje. Lebo. Existujú nástroje typu adblock. Dostávate ale upozornenia, aby ste ho nepoužívali (rušíte procesy a slobody voľného obchodu). Sú aj kvalitnejšie, za ktoré si, ak nechcete vidieť reklamy, musíte zaplatiť. Musíte žiť s reklamami. Ste znásilňované a zneužívané obete voľného obchodu a globalizácie. Sú ňou aj „konzervatívne“ weby. Aby sa nezabudlo na „dobrého anjela“ tu je slávne Kiskovo: „Ľudské práva nesmú byť nadradené obchodným záujmom“. Mimochodom, Baťova deviatka je najfrekventovanejšia číslovka v cenotvorbe. Napr. toto je podvodná reklama: Zľavnené „akciové“ hausnumero. Robia to všetci predajcovia na webe. Produkt som kúpil skôr za 23 eur (strpel som jeho predraženie bez inej aktuálnej možnosti plus navyše cena za kuriérnu dopravu): https://www.4home.sk/4home-penovy-klinovy-podhlavnik-frote/ Trestný skutok podvodnej reklamy neexistuje. Lebo. O čom je a na čo sa hrá „hodnota za peniaze“? Aktuálna cena je vyššia, než predošlá uvádzacia.
Prezrite si toto: www.konspiratori.sk Na množstvo webov idú liberastickí neofašisti cez obmedzovanie príjmu z reklám. Všetky weby a denníky na oboch stranách hlavnej ideologickej a hodnotovej bariéry sa označujú ako slobodné a nezávislé… aj tie, skorumpované systémom a vládnucou mocou… aj ako „zahraniční agenti“. Za toto môžem očakávať ich ďalší útok na moju osobu a mnou ponúkané relatívne reálne nezávislé a slobodné obsahy. Fakt check points (kontrola pravdivosti zverejňovaných info) sú osobitná kategória. Ich výstupy majú vplyv na viditeľnosť zdieľaných obsahov na webe a sociálnych sieťach. Mimochodom, Blogspot ma „nepustil“ na web, lebo vraj nespĺňam kritériá pre príjem z reklamy. O také som nežiadal, naopak, odmietol. Reklama sa stáva dôležitejšia, než obsahy článkov či blogov (tiež články). Ako „neviditeľný“ na sklad a len pre seba písať nebudem. Dochádza k masívnemu obmedzovaniu ľudského ústavného práva na informácie a slobodu slova rôznymi formami priamej a skrytej cenzúry. Blogovisko si cením aj preto, že reklamy uvádza v hornej časti vizuála čím nezasahuje do súkromia čitateľskej obce.
Môj „Fact Check Point“ zistil, že informácia vyššie (Režo je bloger Postoja) je nepravdivá. A všetci títo kresťanskí vlastenci, národovci a hruďobijci volajú po spájaní a zjednocovaní… sú ale len sami za seba, pre seba a osebe. Konštatujem frontálne rúcanie sa a implóziu všetkých vrstiev etiky a morálnych zábran.
Denník Postoj na moju odpoveď nereagoval. Neunúval sa. Touto cestou Postoju oznamujem svoj postoj: Nepoznali ste ma, ani ja vás nepoznám.
Pekne pozdravujem.
Juraj Režo alias notorickyobcan
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!