Z tradičnej rodiny: Musím v noci utekať pred opitým otcom
Ide o článok Denníka Nenávisť aj voči „tradičnej rodine“, ktorý „riešil“ násilie v rodine s osobitným dôrazom na „tradičnú rodinu“. Zdieľal som na fejzbúku a „ošetril“ svojím „komentárom“. Dnes som pri prezeraní reakcií otvoril aj článok, pôvodne „zavesený“ v rubrike blog, a dostal som túto správu:
Denník článok „stiahol“. Stránku si „vytrhli“ oni sami, na zásah editora a adminov blogu, ako zo zdravotnej dokumentácie (príznačné pre charakter Denníka N).
Šlo o tento zverejnený článok:
Môj fejzbúkový príspevok: https://www.facebook.com/juraj.rezo.5/posts/2353195881676828?notif_id=1567260107492616¬if_t=feedback_reaction_generic
Denník N a článok „Z tradičnej rodiny: Musím v noci utekať pred opitým a agresívnym otcom“ ak sa len mýlim, tak aj vy, hľadajte tu: https://www.google.com/search?q=Denn%C3%ADk+N+Z+tradi%C4%8Dnej+rodiny%3A+Mus%C3%ADm+v+noci+uteka%C5%A5+pred+opit%C3%BDm+a+agres%C3%ADvnym+otcom&oq=Denn%C3%ADk+N+Z+tradi%C4%8Dnej+rodiny%3A+Mus%C3%ADm+v+noci+uteka%C5%A5+pred+opit%C3%BDm+a+agres%C3%ADvnym+otcom&aqs=chrome..69i57.6587j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Článok neexistuje. Opisoval „obzvlášť závažné dôvody argumenty“ pre zrušenie a zákaz „tradičnej rodiny“. Denník N (SME, Pravda, Týždeň a podobné „slobodné, nezávislé“ liberálne médiá viac-menej „fikane“ odsúvajú „tradičnú“ rodinu do priestoru „alternatívnych“ rodín, ako s nimi rovnocennú. Neskôr ako „podružnú sub rodinu“.
Jedným dychom ju označujú ako zdroj násilia a voči jej členom a druhým na jej miesto podsúvajú „alternatívu“ gejov, lezieb a párov rovnakého pohlavia, registrovaných partnerstiev a najlepšie by bolo, ak by tieto osoby mohli uzatvárať manželstvá a zakladať si „svoje rodiny“ na svoj obraz.
Svetský aj kresťanský predobraz rodiny, založenej manželstvom muža a ženy s príslušenstvom, je čistou historickou a stále živou paradigmou, ktorá ale nemá vplyv na reálne manželstvo a ním založenú rodinu, zodpovedný nie je demiurg paradigmy, ale ľudia, používajúci tento inštitút aj ako trhací kalendár…
Takzvaná „tradičná rodina“ je predobraz a základ kresťanskej cirkvi. Pre negramotných blbcov a hlupákov s ich pseudo argumentmi a bludmi o rovnosti a rodovej rovnosti, nepochopiteľné, neporozumiteľné a nedosiahnuteľné poznanie. Ide o ostrakizáciu rodiny založenej manželstvom muža a ženy. Samozrejme, aj o „cirkev“, ktorá sa im do toho „stará“.
Súčasťou článku bola aj karikatúra, ktorá sa vysmieva „diktátu“ kresťanskej cirkvi a jej učenia, ktorá hlása, že „rodina, založená manželstvom muža a ženy je prekonaný archetypálny vzor, ktorý je podľa ideológie klasických marxistov aj súčasných neomarxistov potrebné zrušiť, odstrániť ako spiatočnícky, najlepšie s katolíckou cirkvou.
S náznakom podnetu na revíziu a prepísanie Písma.
Katolícku cirkev sa pokúša rozložiť zvonka aj zvnútra politická, stranícka liberálno-progresívna paralelná filiálka Progresívneho Slovenska, Progresívni veriaci (Ondrej Prostredník, bezmála pred exkomunikáciou zo strany ECAV, ktorá robí chybu, že váha, labo hada má na Teologickej fakulte ECAV UK ako „vedeckého pracovníka“ s jeho „Teológiou rodu“ a bojom za práva „dúhy“ po boku ombudsmanky, vedno a ruka v ruke s liberálmi z SaS, PS, a tak ďalej, s podporou zmienených médií…
Pojmoslovná, terminologická chyba, chyták na nepozorných a nemysliacich používateľov pseudo pojmu „tradičná rodina“ a „sexuálna menšina“.
Nejde o tradičnú rodinu, ale rodinu, definovanú manželstvom a rodičovstvom muža a ženy, zakladajúcich rod.
Bezdetné manželstvo netvorí rodinu, len bezdetné manželstvo.
Registrované partnerstvo nie je rodina ale registrované partnerstvo.
Používaním pojmu tradičná rodina sa otvára Overtonovo okno pre „alternatívne rodiny“.
Manželstvo ani registrované partnerstvo nie sú základné ale doplnkové (akcesorické) ľudské práva.
…
Overtonovo okno v časti pedofília otvorilo dvojča Denníka N, SME.
…
Používaním pojmu „sexuálna menšina“ sa otvára Overtonovo okno á la definiens je odvodené od definienda.
Definiendum (predmet, definiens definície) je nesúrodý (neheterogénny) cluster (strapec) skupín, definujúcich svoje pohlavie a rod (gender identity) mimo rámec heterosexuality, s odlišnou sexuálnou orientáciou a sexuálnymi preferenciami mimo hetero štandardu (zoofília, nekrofília, fetišizmus, …). Početne a druhovo rastie. Ide o dôkaz porúch genetického kódu zatiaľ len minima ľudskej populácie (civilizačné a kultúrne vplyvy). Dnes má tvar LGBTIQP (pedofília) a znamienko „+“ (pohlavia a rody); schválne, koľko je pohlaví a rodov?
…
Existuje len mužské a ženské pohlavie, mužský a ženský rod.
…
Odchýlkou je zámeno „to“ (ide o aj o navonok zjavné odchýlky, deviácie, známe ako trans gender osoby a intersexualita, inak hermafroditizmus).
Menšina je ľudsko-právne definovaná inak, najmä svojou menšou a menšinovou početnosťou, ale, a tu pozor č. 1 (!) tá bola a je od počiatku ľudstva a ostane anomáliou a pozor č. 2 (!) chcú byť prijaté do ľudsko-právneho katalógu menšín, čím by im vznikol nárok na zaobchádzanie podľa princípu základných ľudských práv.
So zámenom „to“ je spravidla označované dieťa, bez rozlíšenia pohlavia a rodu, chránené Dohovorom o právach dieťaťa. Alebo „niečo“ čo nemá meno. Každá neživá a živá vec má svoj obraz a predobraz (paradigma). Ak nemá jazykový pendant, ak nie je lexikálnou (slovníkovou) jednotkou, ide o „to“.
…
Každá ľudská bytosť sa pri svojej identifikácii a vymedzení sa voči okoliu označuje ako „ja“ a „som“. Takzvaná „sexuálna menšina“ sa identifikuje svojou inakosťou voči hetero štandardu. Má preto byť oficiálnou menšinou? Pritom jedným dychom sama seba sa má za normálnu, ale druhým sa dožaduje osobitného zaobchádzania. Mení sa tým pojem normalita? Ako k tomu prídu ostatní/é zdravotne a inak hendikepované osoby?
A čo je hlavné – tá menšina „nepije, nedroguje, nesmilní, nie je promiskuitná…“ ale vykazuje rastúcu incidenciu HIV plus. Tiež normalita? Dúhová? A s ňou sa dožaduje inklúzie a integrácie do spoločnosti. Dúhovými prajdmi, verbálne aj neverbálne…
Tá „menšina“ je väčšinovému ostatku podsúvaná ako vzor liberálneho životného štýlu. Vyvetrajte, páchne tu odér liberálneho fašizmu.
…
Všetci, čo sa podieľajú na prijatí a používaní pojmu tradičná rodina, alebo, že tradičná rodina je len alternatívou množiny rodín, alebo vedome a úmyselne klamú, zavádzajú, alebo sami sú nevedome klamaní a zavádzaní.
Odporúčam bezodkladne sa dovzdelať. Myslieť, premýšľať, a nekonzumovať všetko, čo je nám podsúvané ako zdravý pokrm alebo bezpečný produkt. Pojmoslovie a názvoslovie má významný vplyv na vedomie spoločnosti, ktorá, najmä jej laická časť si „nové pojmy“ osvojuje a interiorizuje (vnútorne prijíma, je s nimi stotožnený) a šíri ich ďalej..
Pojem „tradičná rodina“ je neologizmus majúci hodnotu orwellizmu a new speak, tak ako pseudo pojem „sexuálna menšina“. Vysoko kobntroverzný a z pohľadu teórie ľudských práv neprijateľný a neakceptovateľný.
…
Pre začiatok vzdelávania vo veci odporúčam začať tu:
https://en.wikipedia.org/wiki/Newspeak
K šíreniu newspeak a „nových pojmov“ odporúčam štúdium memetiky a pojmu „mém“ ako nástroj mediálnej manipulácie verejnosti:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Memetika
https://sk.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9m
Viete, že môžete byť infikovaní/né množstvom ideologických, politických a iných vecných infekčných a virálnych mémov? Aj „smrteľne“ nebezpečných?
Už bez komentára.
Pekne pozdravujem.
Juraj Režo alias notorickyobcan
Iba s poznámkou, že Denník N, SME, Pravda a tak ďalej, nenechajú si za nedeľný Dankov prejav na adresu liberálov, iniciátorovi stĺpa a vešania vlajky pred Národnou radou Slovenska v Deň ústavy SR, predsedovi parlamentu, príležitosť, vychŕliť na predsedu SNS žeravú lávu a síru (prispel som na stĺp, aj na mňa).
Mám k nemu a jeho dikcii a slovenčine výhrady, napr. čerstvý čechizmus „účastniť“ (pozor, memetika; učíme sa slovenčine od papalášov, od ktorých očakávame jej perfektné zvládnutie), brbty podobné jeho milovanému Gašparovičovi (ktorý nevedel, či myslí sociálne a koná národne, alebo národne a sociálne, nevedel, ako mu to vlastne „myslí“…).
Andrej Danko má zrejme poruchu slovotvorby.
K komentárom zmienených protislovenských a printových a elektronických médií, tej piatej kolóny tých, čo v živote nedosiahli nič, sa nemienim vyjadrovať. Tiež k jeho diplomovke, už som sa vyjadril. Aj k jeho úcte k židovstvu a antisemitizmu.
Stĺp sem, vlajka tam, ak sa kto vydáva za národniara, mal by byť absolútnym vzorom v používaní spisovnej slovenčiny.
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!