Slovenský národný plán záchrany
Problém u mňa je, že „operujete“ v rámci súčasného politického systému, infiltráciou do politických subjektov. Hoc národovecké, vlastenecké, ide o politické subjekty. Postupujete krokmi infiltrácie osôb z občianskych združení do politických strán a hnutí, alebo zmenou registrácie z občianskych spolkov a združení na politické subjekty.
Ide vám, zrejme aj mne, o zmenu vládnutia politickými subjektmi, u mňa partokracia, čo je druh totality na báze pluralitnej a navyše do politického systému vsúvanej liberálnej demokracie, ktorá nie je v súlade s definíciou a charakterom Slovenska ako parlamentnej demokracie, ktorá je dne po páde Hegerovej vlády v stave zrútenia do seba a o sebe do čiernej diery ničoty.
Chcete dosiahnuť vládnutie prostredníctvom občín a občianskych snemov.
S hlbokou úctou k viacročnej práci na príprave projektu Občianske snemy, Ing. Baňákovi ide o neudržateľným systémom vynútený kompromis – dvojkomorový parlament s postavením politických subjektov v pozícii dolej komory a hornej obsadenej občianskymi spolkami a združeniami.
U mňa ide o úhybný krok politickej partokracii, ktorá je jadrom zla spoločnosti, a ktorá je chorá nielen telesne aj mentálne, trpí frustráciou, depriváciami a následne psychickými a psychiatrickými poruchami anxiety a depresiami, so sklonom k agresivite smerom von i dnu, voči sebe, za ktoré nesie osobnú nedeliteľnú zodpovednosť systém a slovenská/é vláda/y.
Slovensko je v stave zrútenia zdravotníckeho systému rastúcim obmedzením dostupnosti zdravotnej starostlivosti, dokonca aj pre deti a mládež, začínajú chýbať aj lekári z odboru psychiatria.
Na dosiahnutie účelu zákroku potrebujete zmenu ústavy ako celku alebo ústavnými zákonmi. Navrhujem trhací kalendár každou novou vládou odkliknúť do koša a postaviť novú ústavu ako celok. Ak bude dobrá a funkčne demokratická, treba ju zapečatiť jej rigidizáciou po jej ratifikácii obligatórnym referendom.
Ale na to potrebujete získať parlamentný status koaličnej vládnej väčšiny, teda vlády.
Výsledky volebných prieskumov ukazujú únavu a vyčerpanosť voličstva z národno-vlasteneckých a obrodeneckých politických subjektov, u mňa navyše definícia národovectva a vlastenectva v kontexte preambuly ústavy v časti štátotvorný národ a jeho korene, na a správne, dnes už nie na báze 19. ale 21. storočia ale modernom občianskom princípe. Občiansky princíp znamená aj dnes neexistujúcu a politickým systémom nechcenú a odmietanú rovnováhu Čl. 2 (1) „Štátna moc pochádza od občanov, ktorí ju vykonávajú prostredníctvom svojich volených zástupcov alebo priamo“ v časti priamo, s odkazom na Čl. 93 Referendum. Dal som vám výsledok zmeny názvu na Ľudové hlasovanie s príslušenstvom vo svojich článkoch a osobne v Ružomberku, so zmenou názvu článku na Ľudové hlasovanie v častiach obligatórne, fakultatívne referendum a plebiscit.
Vo veci vládnutia a participácie ľudu na moci a vládnutí treba nastoliť ústavný stav rovnováhy a rovnakého ľudsko-občianskeho zaobchádzania nielen v dikcii Čl. 2 ale aj reálne. To označujem u seba ako sfunkčnenie demokracie v celom komplexe ukazovateľov skutočnej ľudovej a občianskej demokracie. U p. Stankoviča ide len o sfunkčnenie referenda. A už to „skúšajú“ petíciami za referendum o „okamžité“ vystúpenie z NATO a EÚ, pričom na také kroky nemáte vytvorené komplexné ústavné podmienky. Nič z toho neprejde „sitom“ prezidentky a jej poradného zboru.
U mňa zmena znamená cestu k zrušeniu systému politických strán a hnutí a nastolenie občianskeho a občinového systému moci a vládnutia na báze občianskych snemov na úrovni ZMOS a vytvorenie centrálneho Občianskeho snemu. Mne na to úplne stačí (sic!) jeden (jednokomorový) Občiansky snem s predsedom snemu voleného snemom, štátnou radou, volenou snemom, a predsedom štátnej rady voleným radou.
Mimochodom, tým dostávam ústavný inštitút hlavy štátu na bočnú koľaj, a to tak, že skutočnou hlavou štátu bude predseda štátnej rady, v opore o dikciu parlamentu (Občianskeho snemu) a štátnej rady, bez ktorého vôle nebudú smieť predseda štátnej rady a najmä prezidentka ani ceknúť a bude sa len pekne, milo usmievať, a do zahraničia chodiť len s „ťahákom“ od predsedu štátnej rady. Štátna rada bude riadiť ministerstvá prostredníctvom ňou poverených osôb. Princíp charakteru štátu ako parlamentnej ale občianskej demokracie ostane zachovaný.
Momentálne máme na Slovensku prezidentský systém vlády do parlamentných volieb 30. septembra, ak nebudú zrušené pre prípadný vojnový stav alebo stav vojny…
Realizácia a dosahovanie vytýčených cieľov vyžaduje si nástroje na dosiahnutie účelu zákroku, ktorými sú nevyhnutná spolupráca a praticipácia s KOZ a ZMOS, pred finálnou aktiváciou Čl. 32 Ústavy, ktorou je pokojný a tichý občiansky odpor v súlade s ústavou…
Primeraný potrebný priestor vo „verejnoprávnej“ RTVS, ktorá vaše občianske aktivity ignoruje a tají, musí byť samozrejmosť.
Pekne pozdravujem.
Juraj Režo alias notorickyobcan
P.S. Problém mám so správaním občianskych subjektov voči sebe so znakmi algoritmu správania politických subjektov na báze kto s kým áno, kto s kým nie. Pokračujte v spájaní a zjednocovaní na báze spoločného memoranda, povedzme programu SNPZ kde som vám dal svoje pripomienky v časti rodina ako základ štátu: Nič také ako tradičná ani netradičná rodina neexistuje, len rodina, od významotvorného základu slova rod, rodiť, národ, štátotvorný národ plus národnostné menšiny a etnické skupiny na občianskom princípe. Ostatné typy menšín a „menšín“ nie sú ľudsko-právne definované ako menšiny. V tomto duchu a zmysle treba odmietnuť voľbu „demokratov“ a pseudo demokratov, v podobe eklektických politických subjektov ako Demokrati alebo liberáli či liberálni demokrati, či OĽaNO a priatelia, a progresívni liberáli, ktorých reprezentuje Progresívne Slovensko.
Voličstvu: Som z vás zdesený! Znova a znova chcete zmenu, pričom sedíte na Zoščenkovom kolotoči, kde vám je už zle, už nevládzete, zvraciate, padáte do náruče pochybných psychológov a psychiatrov, alebo vediete vzájomné útoky proti sebe alebo voči sebe.
Jedna volička Progresívneho Slovenska, potichu sa ma spýtala: „Juráááaaj, a čo to znamená že progresívny?“ To ste vy. To je váš obraz voličstva, ktoré po dobu 30 rokov nepochopilo nič. Vôbec nič.
Ste len systémom použité a zneužívané ovce, od volieb k voľbám, každé štyri roky.
Slovensko po septembrových predčasných parlamentných voľbách, lepšiu vládu mať nebude. Na to zabudnite.
Slovenský národný plán záchrany, je súbor videí z pracovných stretnutí…
Ak kto chce a má záujem, som pripravený pokračovať v spolupráci na báze konzultácií a poradenstva. Politické subjekty, čo som uviedol vyššie, najmä národno-vlastenecké a obrodenecké, nie sú spôsobilé a schopné zoskočiť zo Zoščenkovho kolotoča, pre ich ego, ja a jástvo a túžbu po moci…
Demokracia je dnes sprofanovaný pojem, mám ho za habaďúru na voličstve, ibaže s demokraciou nemá nič spoločné.
Včítane kresťansko-demokratických politických subjektov, aj nemeckých, ktoré kresťansky „naladené“ voličstvo vťahujú do herézy a odpadlíctva, čo s pravým kresťanstvom nemá nič spoločné… zároveň neávidím a odmietam falošný a nebezpečný nacionalizmus populistickej ĽSNS. Ich „Za boha a národ“ je nebezpečná kresťanská heréza!
Nová druhá ústava SR musí navodiť právny stav vo veci ústavného Čl. 1 odsek 1: „Slovensko sa neviaže na žiadne náboženstvo ani ideológiu“. Náboženstvo a sexuálna orientácia či sexuálne preferencie sú osobnou súkromnou záležitosťou chránenou základným právom na súkromie, ak protiprávnym konaním nie je porušený zákon.Aliancia slovenských národných síl SNP“Z“ spolupracuje s Alianciou českých národních sil Čeké republiky:
Spolupráca môže viesť k aktu znovu spojenia ústavne pochybným spôsobom rozdeleného Československa podľa princípu „rozdeľ a vládni“ pre účel lepšieho ovládnutia oboch členských štátov Európskej únie a NATO.
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!